הבלוג של קומסי

מי צריך עדשות מולטיפוקל

מי צריך עדשות מולטיפוקל

מהם עדשות מולטיפוקל

מדובר בעדשה אחת, עם פונקציות רבות. עדשות מולטיפוקל מעניקות את האפשרות לראות בבירור לכל המרחקים כאמור. לאחר שאדם מאבד את היכולת לשנות באופן טבעי את מיקוד העיניים, העדשות המכילות שתי עדשות או יותר בעדשה אחת, יעזרו לו לראות עצמים בכל המרחקים. 

העדשה למעשה משנה בהדרגה את כוחה מהחלק העליון של העדשה אל התחתית, מה שמעניק למשתמש מעבר חלק מראייה לרחוק לראיית הביניים ועד ראייה לקרוב וקריאה.

הפיתוחים של היום מאפשרים עדשות מולטיפוקל מתקדמות וחכמות, המאפשרות הסתכלות חלקה ואיכות חיים משופרת.

הסתגלות למשקפי מולטיפוקל

אם אתה חושב על שדרוג מעדשות משקפיים רגילות לעדשות משקפי מולטיפוקל, או כבר עברת לעדשות מולטיפוקל ואתה מתקשה להסתגל, הנה כמה טיפים שיקלו עלייך בתהליך.

תחילה, עליכם לוודא כי האופטומטריסט התאים את עדשות המשקפיים כראוי. על מסגרת המשקפיים להיות ממוקדמת באופן מדויק, כדי שתביט דרך החלק הנכון של העדשה לכל מרחק ראייה. מה שיבטיח לך לקבל תועלת מקסימלית מהעדשות החדשות שלך.

שנית, ישנם כמה תרגילים שאתה יכול לבצע, על מנת להסתגל לעשות מהר יותר. הפנה את האף שלך למקום שבו אתה צריך להתמקד, והזיז את הראש קלות על מנת לראות דברים שונים. יהיה עלייך להתאמן על המיקוד שלך למרחקים שונים. לדוגמא, אתה יכול לבצע את זה באמצעות התבוננות על הטלפון הנייד ומיד לאחר מכן על מסך הטלוויזיה.

החלק הכי חשוב בכל תהליך ההסתגלות למשקפי מולטיפוקל הינו ההתמדה. נסה לא לחזור למשקפיים הישנות, זה מה שעלול לגרום לתקופת ההסתגלות שלך להתארך. למרבית האנשים תקופת ההסתגלות תיקח בערך שבועיים, אך אין מה להיבהל אם זה לוקח יותר זמן.

היכן מומלץ לרכוש עדשות מולטיפוקל?

ComSee הוקמה במטרה לספק שירותי אופטומטריה ניידים עד לבית הלקוח או למקום עבודתו, מה שמעניק ללקוח חווית שירות יוצאת דופן, וחיסכון בזמן רב.

בנוסף לבדיקה המקצועית שמקבל הלקוח במסגרת שירות אופטומטריסט עד הבית או באחד מסניפי החברה הממוקמים ברמת גן וברעננה, יכול הלקוח ליהנות ממבחר עצום של משקפיים. מסגרות ועדשות המתאימות לו באופן אישי, ולאיכות חיים גבוהה הרבה יותר ממה שהכיר.

אם אתה חושב או מעוניין בשדרוג העדשות שלך לעדשות מולטיפוקל, או אם יש לך שאלות הנוגעות לעדשות אלה, וכיצד הן יכולות לשפר את איכות חייך- דברו עם המומחים של ComSee במספר הטלפון 073-7528008 .

שיתוף המאמר:

תוכן עניינים

מאמרים נוספים

צרו קשר

תאמו תור לאופטומטריסט עוד היום!

צריכים עזרה? אנחנו כאן!

צריכים עזרה? אנחנו כאן!